Solidariteitskoor Frappant forum index Solidariteitskoor Frappant
Een Stem Voor Stemlozen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

SOLIDARITEIT

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Solidariteitskoor Frappant forum index -> Over Frappant
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Leonce

BerichtGeplaatst: ma sep 01, 2008 10:54 am    Onderwerp: SOLIDARITEIT Reageer met quote

De actie ten voordele van "mensen zonder papieren" in Puurs haalde gisteren het VRT-nieuws. Er waren dan ook heel veel "bannelingen" en (als ik juist geteld heb) precies 9 Frappanters. Toch een beetje droef om te constateren, maar wel realiteit!
In alle vriendelijkheid en sans rancune vraag ik me af of we daar geen kans gemist hebben. We zijn toch een SOLIDARITEITSkoor met ongeveer 150 leden?
Volgens mijn bescheiden mening was onze aanwezigheid gisteren belangrijker dan een "groot optreden" met of zonder Willem of Raymond. Samen met mensen die door alle landen verbannen worden, hadden we het vals gezongen welvaartslied eindelijk eens echt veel juister kunnen zingen.
We hebben Bob en Tinne wel een beetje in de kou laten staan.
Doen we volgende keer beter omdat er in ons hart een rebellenzang leeft?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Leonce

BerichtGeplaatst: di sep 02, 2008 10:27 am    Onderwerp: Reageer met quote

"leonce,

ge krijgt van mij de prijs van de meest actieve forumbezoeker!

bob"

Haha, deze mail kreeg ik vandaag zomaar van onzen opperdirigent. Dat is "teen en tander" hé! Ikke zo fier dat ik dat hier direct mee op het forum gooi. Merci bokoe zenne Bob.
Naar boven
Hans
Site Admin

BerichtGeplaatst: wo sep 17, 2008 10:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

haha Smile

die prijs hebt ge zeker verdiend Wink
en ik zal meer mijn best doen ivm u initieel onderwerp
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Leonce

BerichtGeplaatst: do sep 10, 2009 12:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Omdat het al een heel jaar geleden is dat er nog iemand iets op dit forum heeft gezet en omdat ik ook dit jaar weer meedoe aan de wedstrijd van meest actieve forumbezoeker, plaats ik eventjes dit totaal nietszeggende berichtje in deze rubriek Rolling Eyes [/quote]
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Solidariteitskoor Frappant forum index -> Over Frappant Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: